18 Ekim 2015 Pazar

Las Vegas 2/ Amerikan Mutfağı

                     
Bugünün mutfak maceraları Las Vegas'tan. En son Gordon Ramsay'den bahsettikten sonra bu sefer durağımız Bellagio Otel içinde yer alan Cafe Bellagio, gündüz bir şeyler atıştırmak veya öğle yemeği için şık bir adres ve Jean Philippe. 
Bellagio'nun dünyaca bilenen su gösterilerinden ibaret olmadığını gösteren iki adres.

Cafe Bellagio



Menüsünde salata, makarna ve hamburger gibi bölümlerin dışında her güne özel  yemek alternatifleri yer almış. Bunlardan bir tanesi New York sandwich, ciabatta ekmeği içinde servis edilen bu sandwich yanında eşlik edebilecek şarap önerilmiş. Kaliforniya bölgesinden Pinot Noir (Monterey Country). Bira seçeneğinde ise Samuel Adams Boston Lager.  Daha önce belirttiğim gibi bu tip önerilerin menüye hoşluk kattığına inanıyorum. Bizim tercihlerimiz ise ilk defa denediğim bir atıştırmalık. Hindi ve meksika fasülyesi ile hazırlanmış chili. Yine oraya özgü bir mısır ekmeği ile servis ediliyor, kesinlikle deneyebilirsiniz. Diğer seçenekler "Chips and Dips" Tortilla yanında sosları şeklinde servis edildi. Son olarak acılı Buffalo tavuk kanatlarını denedik. İçinde yemeğe değer olmayan sadece bu seçenekti diyebilirim. Yanında benim gibi keyifli bir Sangria tercih edebilirsiniz. Çeşitli kokteyller menüsünde yer alıyor. En zevklisi Bellagio'yu ziyarete gelmiş değişik milletlerden insanları izleyerek içkinizi yudumlayabilirsiniz.




Jean Philippe



Yine Bellagio içinde yer alan başka bir adreste Jean Philippe, Las Vegas'a gitmeden önce burada yer alan çikolata şelalesini duyabilirsiniz. Aklınızda neler canlanır bilemiyorum ama benim çok heyecanlandığımı söylemeliyim. Açık olduğunu hayal ederek küçük bir shot bardağı ile yaklaştığımı ve sonra yudum yudum sıcak çikolatayı içtiğim gibi fikirlerim oldu. Ancak baştan söylemeliyim kapalı bir cam içinde yer alan şelale bende üzüntü yarattı :) Ancak Jean Phillipe'in yarattıkları yüzümü tekrar güldürdü. Farklı servis şekilleri yer alıyor. Mesela, creme brulee minik shot bardak içinde, macaron ve popcake ile üçlü servis ediliyor. Pastacılık sunumlarındaki minik detaylar ise mükemmel. Benim denediğim şahane lezzet ise ahududulu dev macaron. Kreması, vanilya taneleri, dolu dolu meyveleri ile her parçada ayrı keyifli. Kesinlikle yemeden dönmeyin. Ben denemedim ancak grup içinde dondurmasını yiyenler memnun kalmadı. Dip not olarak belirtmek isterim.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder