20 Eylül 2013 Cuma

Mantar Çorbası / Portekiz usülü antrikot (1)


Uzun bir süreden sonra istediklerimi yapabiliyor olmanın mutluluğunu taşıyorum bu hafta. Şuan sizinle paylaşamayacağım ama meyvelerini kısa bir süre sonra almaya başlayacağım yeni bir iş. Her evresinde beni sevindiren, yorulduğumu hissetmeden her dakika üstüne düşündüğüm ve en önemlisi yeniden çalışma tutkusunu hissettiğim bir şey. Üstelik bu yeni oluşum hayatta en sevdiğim arkadaşlarımdan birisi ile olunca her şey çok daha güzel. Bugün karşınıza bambaşka bir şekilde çıktım. Yemeklerden bir başlangıç yapmadım. İnsan iyi hissedince, anı yaşamayı becerince yaptığı diğer şeyler de daha güzel oluyor. Çünkü onların da keyfini çıkarmayı biliyor. İşte böyle bir ortamda bu sefer mutfağa girmeden önce bugün neler olacak paylaşayım istedim :) " "Winter mushroom soup" " Mantar çorbası" & "the new Portuguese table"kitabından bir biftek tarifi...

* Mutfakta biraz daha eğlenmek için, bu parçayı dinlemenizi öneriyorum :) Earth wind&fire September








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder