8 Aralık 2013 Pazar

Senin Oyun Alanın!



Bu sefer konularımla sizi şaşırtacağıma eminim :) Çok uzun zamanımı yemek kültürü ile iç içe geçirdiğim için bu işi daha eğlenceli, daha keyif alarak nasıl yapabilirim düşünüyorum zaman zaman. Özellikle mutfaktaysam keyifli bir şeyler dinlemem gerekiyor,  müzik olmadan güzel birşeyleri ortaya çıkarmak hem zor hem de biraz dans etmenin kimseye zararı olduğunu sanmıyorum :) 
Youtube'dan parçalar seçiyor veya Joy fm yayınını dinliyorum.  İşte böyle anların birinde çok güzel bir konu geldi aklıma. Sizinle mutfaktan daha fazla keyif almak için dinlediğim şarkıların bir listesini paylaşmaya karar verdim. Arşivimdeki ve ipad listesindeki şarkıları taradım. Umarım zevkle dinlersiniz ve yemek yapmanın neşesini hissedebilirsiniz.

1.     Earth Wind and Fire -September
2.     Kooii- We get around
3.     Zaz - le long de la route
4.     Vayo con dios - I don’t want to know
5.     ‪ Dany Brilliant - Hier encore
6.     Aretha Franklin- I say a  little prayer
7.      Norah Jones- Creepin in
8.     Dmitri Shostakovich – Waltz
9.     İncesaz- Mazi kalbimde derin bir yaradır
10.   Sezen Aksu - Kutlama

İkinci sürprizime gelince…. Büyük gün Salı…. Takip etmeye devam  :)

2 yorum: